Być może zdarzyło Ci się kiedyś chodzić po świecie z pomysłem w głowie. Spacerować z nim po parku, zabierać go do pracy, a nawet spać z nim w jednym łóżku i to jeszcze przed pierwszą randką! Na początku pewnie układało się Wam cudownie, lecz po pewnym czasie mogły pojawić się pierwsze niesnaski. Taka już jest natura pomysłów - w końcu nudzi im się życie w zamknięciu i pragną pokazać się światu. I tak też było w moim przypadku. Poczułam, że znów chciałabym pisać bloga, dzielić się z innymi tym, co mnie bawi, wzrusza i inspiruje. Na początku pomysł ten był radosną myślą, która towarzyszyła mi i dodawała energii. Do momentu, gdy wpadł on na pomysł wydostania się poza cztery ściany mojego umysłu. Podjęłam nawet kilka rób - pracowałam nad szablonem, rozpoczęłam kurs html, by wszystko było idealne i wykonywało za mnie część pracy. W końcu uznałam, że to wszystko wymówki i zdecydowałam, że mogę zacząć właśnie dziś, właśnie teraz. Mogę wykorzystać to, co posiadam, a nie zastanawiać się, czego jeszcze mi brakuje. I tak oto jestem tutaj. Z nową energią, nową dawką motywacji i nowymi pomysłami, które, mam nadzieję, dużo szybciej ujrzą światło dzienne :)

Będzie mi bardzo miło gościć Was wszystkich na moim blogu! Zerknijcie tu czasem, może akurat znajdziecie coś, co doda Wam otuchy, rozbawi Was, wzruszy lub zwyczajnie zaciekawi.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga